Spring naar hoofd-inhoud

Veelgestelde vragen

Algemene vragen

  • Kan ik, als patiënt, in uw praktijk worden ingeschreven?
  • Hoe moet ik buiten kantooruren een controle-afspraak maken in uw praktijk?
  • Ik krijg af en toe een SMS van uw praktijk, hoe zit dat?
  • Welke aanvullende tandartsverzekering moet ik nemen?

Kan ik, als patiënt, in uw praktijk worden ingeschreven?

Om de kwaliteit van onze zorg te kunnen waarborgen, kiezen wij er voor om een tijdelijke patiëntenstop voor nieuwe patiënten in te voeren. Gezinsleden van huidige patiënten blijven van harte welkom. Daarnaast kunnen we nog ruimte bieden aan mensen met een volledige gebitsprothese.

Hoe moet ik buiten kantooruren een controle-afspraak maken in uw praktijk?

Via de website dentline.nl/surhuisterveen die gekoppeld is aan onze digitale agenda kunt u op ieder moment van de dag een controle-afspraak maken bij onze praktijk.

Ik krijg af en toe een SMS van uw praktijk, Hoe zit dat?

Als service ter herinnering aan een langere afspraak sturen wij dagelijks om 12:30 u SMS-berichten naar de mensen die de volgende dag een afspraak hebben en een mobiel telefoonnr. doorgegeven hebben aan onze praktijk.

Welke aanvullende tandartsverzekering moet ik nemen?

Dit hangt voor een groot deel af van uw individuele gebitssituatie: Heeft u een volledige gebitsprothese dan heeft aanvullend tandheelkundig verzekeren alleen zin indien u de eigen bijdrage van max 200 ( = +- 25% van totale kosten) gedekt wil zien. De overige 75% wordt vergoed uit de basisverzekering. Heeft u kinderen ,<18jr en zijn er beugels en/of kronen noodzakelijk dan is het raadzaam om hiervoor een aanvullende polis af te sluiten.